Hétszemközti győri beszélgetések a komfortzónán innen és túl

2018. július 22. 15:17 - GördülőArcvonások

Szarva András (2018) Ákos 50, Charlie 70, koncertek szervezője

Szarva András nevét kevesen ismerhetik, de biztosan több ezren őriznek felejthetetlen emlékeket azokról a győri giga koncertekről, amiket ő szervezett az Audi Arénában. Ákos, Caramel, Charlie 70, Rapülők Itt a vége és most áprilisban egy újabb különleges gigakoncert, az Ákos 50.

szarva.jpg

"Úgy voltam vele, akkor én elmegyek vért adni innentől kezdve. Én erre nagyon büszke vagyok, hogy októberben megkaptam a 25-ik véradós kis kitüntetést."

PODCAST


Elkényeztetett ficsúrként és a szenvedélyes magyar CD-k gyűjtőjeként nőtt fel. Mindene volt a magyar zene. Már, már őrült fanatizmussal. Kilencezres CD gyűjteménye ma is fontos számára, persze ma már másként viszonyul a zenéhez, az előadókhoz. Egy valami nem változott. Az őrült lelkesedése. Hiába a sok maga mögött hagyott sikeres győri nagykoncert tető alá hozása.

Főcímzene: Popper Péter
Hang keverés: Abdai Bálint

Együttműködő partnerek: 

INICIÁL Autóház Kft.
ADVESPHOTO Webáruház

Részletes tartalom:

0:00 ajánló 0:41 főcím 1:14 Ákos 50 a finisben 4:00 "Ide figyelj! Én elfordítom neked az Arénát." 4:50 A kezdetek "Én voltam a poszterárus. '94-től nekem az összes zsebpénzem elment CD-kre." 11:07 Véradásban egészen a 25-szörösig... 15:48 "Van az embernek mindig egy olyan időszaka, amikor azt hiszi, hogy ő a király..." 18:57 "Mondjuk ki: Engem nem mindenki szeret! Van egy olyan stílusom... Anyám szokta mondani: Elviselhetetlen." 20:40 Amikor az első igazán nagy koncert álom megvalósul... 22:22 "Az Ákos azért akárkivel nem fog leülni tárgyalni. Ezt te hogyan gondoltad mégis, hogy te nekifutsz ennek?" 26:58 Caramel és egy kis visszatekintés 2003-ba. Ahonnan indult... 29:00 A Charlie 70 koncert sztorija - "Tudod mit? Kisfiam! Gyere föl és akkor megbeszéljük." 33:57 Lengyel Józsi torta csodája... 36:08 A testi átalakulás... "Én amikor 2016-ban az Ákos sajtótájékoztatón voltam fotózni. Akkor te nem annyira így néztél ki." 43:00 Egy új mini korszak a Help felélesztésével... 45:20 "De úgy önmagában már nagyon vágyom egy saját családra."

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gorduloarcvonasok.blog.hu/api/trackback/id/tr4214128419

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Hétszemközti győri beszélgetések a komfortzónán innen és túl
süti beállítások módosítása