Hétszemközti győri beszélgetések a komfortzónán innen és túl

2018. július 22. 14:40 - GördülőArcvonások

Jakabos Zsu olimpikon úszó (2017)

Jakabos Zsu-val egy verőfényes novemberi reggel indultunk messze a város zajától. S amíg a vadregényes Szigetközbe érkeztünk volna beszélgettünk egy jót a nemrég lezajlott Országos Bajnokságról, a győri úszás múltjáról és jelenéről. Arról, amikor szinte úgy tűnt, véget ért egy álom, a sérülése megpróbáltatásairól és persze a ma már kihagyhatatlan közösségi lét fényes és árnyoldalairól is.

zsu-.jpg

"Nem ismertük a várost, de mégsem volt kérdés, hogy jövünk. (...) Én úgy jöttem ide Győrbe, hogy sérült voltam. A karomat nem tudtam fölemelni."

PODCAST

Főcímzene: Popper Péter
Hang keverés: Abdai Bálint

Együttműködő partnerek: 
MINI LEIER AUTÓ
ADVESPHOTO Webáruház 

Részletes tartalom:

1:18 Reggel kilenckor start az uszodától. 3:57 A kivételes nyári pihenő után rögtön jött az OB, amin taroltak a Győriek. "Sokkal jobb időket úsztam, mint amire számítottam." 5:33 "Mi 2013 októberében jöttünk ide. (...) Akkor még nem volt meg az új uszoda." 6:16 Teli vitrinek a győri uszodában - "20 éve úszom és elég sok kupát, meg díjat kaptam ez idő alatt." 8:18 A pécsi kezdetek - A vízi túráktól az uszodáig... 14:50 Volt, amikor a mozi és az úszás között kellett választani... 17:00 Petrov Ivánnal Pécstől, Győrig 17:57 "Nem ismertük a várost, de mégsem volt kérdés, hogy jövünk. (...) Én úgy jöttem ide Győrbe, hogy sérült voltam. A karomat nem tudtam fölemelni." 25:08 Túl a töltésen a Szigetközben. 28:00 Az ismertség árny és fényes oldalai - "Beszélni magamról, az mindig egy kicsit nehéz." 32:20 Amikor nem a versenyek az igazán nagy hírek

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gorduloarcvonasok.blog.hu/api/trackback/id/tr7514128267

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Hétszemközti győri beszélgetések a komfortzónán innen és túl
süti beállítások módosítása