Hétszemközti győri beszélgetések a komfortzónán innen és túl

2018. október 18. 20:37 - GördülőArcvonások

Dallos Bogi zenéről, a 7kornálam és a Petőfi TV találkozásáról

Dallos Bogi énekes, dalszerző, a 7kornálam vendéglátója, akivel a 10. Tartalmas Táborból indultunk egy egy jót beszélgetni, ahol 2009-ben még táborozóként, idén júliusban pedig meglepetés vendégként vett részt.
dallos_bogi_natur.jpg

"Rájöttem arra, hogy én beszélgetni szeretek. (...) Olyan emberekkel körül venni magam, akik érzem, hogy tudnak nekem tanítani egy csomó dolgot."

PODCAST

Dallos Bogi énekes, dalszerző, a 7kornálam házigazdája, akivel a 10. Tartalmas Táborból indultunk el egy jót beszélgetni, ahol 2009-ben még táborozóként, idén júliusban pedig meglepetés vendégként vett részt. Nézzétek meg a táborban készült live videónkat Bogival.

Régóta terveztem már ezt a beszélgetést és az idei év, a 10. Tartalmas Táborba tett látogatása adta a lehetőséget, hogy kis logisztikával összejöhessen ez a felvétel.

Idén egyre többet tűnt fel Győrben a család látogatásokon túl.. Koncert a Rómerben, vagy akár a Győr2023 projekt kampányfilmjei között is találkozhattunk a városról szóló gondolataival.

Sok minden történt, mióta utoljára találkoztunk 2009-ben. Felnőtt és elérte azt, amiről sokan álmodnak gyermekkorukban, ahogyan ő is, de maradnak az álmok szintjén. A Dallos Pilates Győrben egy sikeres brandnek számít hosszú évek óta. Bogi pedig országosan lett egy ismert "márka".

Főcímzene: Popper Péter
Hang keverés: Abdai Bálint

Együttműködő partnerek: 

Toyota Iniciál Autóház Kft.
ADVESPHOTO Webáruház
 

Tartalom
0:00 Ajánló 0:48 Főcím 1:22 Indulás a Rómer Háztól, a 10. Tartalmas Táborból, ahol Bogi volt a meglepetés vendég, mint egykori táborozónk. 2:33 "Mindig más Győrben koncertezni. Olyankor azt érzem, hogy sokkal személyesebb történetről beszélünk." 4:02 A fiatalkori "átváltozás" A 10 évvel későbbi, már egy visszafogottabb Bogi. Rém kellemetlenül érezné, ha ottjártakor hallaná magát a győri szökőkútban. :-) 6:14. Rögtön a mélyvízbe 2011 Europop fesztivál és utána rögtön a Dal. "Az nagyon kellett ahhoz, hogy 2014-ben én a döntőig el tudjak menni a We all-al." 7:50 Kezdeti kudarcok és útkeresések. "Úgy sehol nem találtam a helyem. (...) Inkább az zavart, hogy a környezetem éreztette azt velem, hogy ez egy kudarc" 9:51 Egészséges családi támogatás mellett örökös ragaszkodás az önerőből történő építkezésre. "Inkább csak lelki oldalról erősítettek engem." 12:40 Elveszett gyerekkor, vagy a sikeres balansz megtalálása. Érdekes, hogy ez kívülről mindig szórakozásnak tűnik. "Nyilván kellett áldozatokat hozni azért, hogy előrébb juthassak. Volt olyan, hogy koncertezni mentem és nem bulizni hajnali ötig." Avagy hogyan vált tudatossá a "Dallos Bogi project"? 17:41 A zene pálya mellé bekapcsolódott a TV. 7kornálam YouTube talk show és az M2 Petőfi TV-s műsorok terítéken. "Rájöttem arra, hogy én beszélgetni szeretek. (...) Olyan emberekkel körül venni magam, akik érzem, hogy tudnak nekem tanítani egy csomó dolgot. (...) Azok az emberek lehetnek azon a kanapén, akik engem tényleg érdekelnek." Boginak köszönhetően így kerülhettek a Petőfi TV képernyőjére addig ott nem látott ismert arcok, megmutatva a szerep mögötti, igazi arcukat: Rubint Rella, Weisz Fanni, Viszkok Fruzsi, Jakabos Zsuzsanna 21:44 Bogi többször feltűnt mosatnában a Győr2023 Európa Kulúrális Fővárosa pájázat kapcsán. A győri szökőkútban pedig idén nyáron a Már nem zavar dala is helyet kapot. "Ez alapján azt érzem, hogy a győri emberek támogatnak engem és a győri embereknek fontos volt, hogy ez a dal megszólaljon." 22:01 Hogyan került be a Petőfi TV műsorára a 7kornálam műsor? "A Petőfi TV igazgatója, Medvegy Anikó dobta be ezt az egész dolgot, (...) ő azt gondolja működhetne ez akár a TV-ben is. (...) Azt látom a fiataloknál, hogy mostanában nem találják menőnek a TV-t és meg is értem. (...) De nekem nekem ez nagyon fontos volt, hogy ebben valahogy egy kis hidat próbáljunk képezni az online és a televízió között." 24:17 Mitől lehet önazonos a 7kornállam a sok hasonló műsor mellett? "Én sosem fogok tudni úgy kérdezni, mint a Lovász Laci. Nem is akarok. De én egy huszinegy éves lány szemszögéből teszem fel a kérdéseket az interjú alanyoknak." Akik hatalmas példaképeim ebben: Ellen Degeneres, James Corden, Jimmy Fallon, ők akik mesterei a showműsoroknak és a portré és a játék keverésének." 27:21 Kis visszatekintés az elmúlt két 7kornálam évadra és annak kezdetére. 31:07 Bogi kicsit átfordította a szerepeket boncolgattuk a Gördülő Arcvonások hátterét. Nem úsztam meg :D 33:07 Kicsit beszéltünk a mai videó fogyasztók szokásairól. Mi kell egy sikeres YouTube videóhoz? "Én azt gondolom, hogy 6 percben nem lehet kinyitni senkit." Megfejtettük, hogy talán podcastként többen is végig hallgatnának egy, egy ilyen beszélgetést. 35:20 S persze nem maradhatott ki az idei nyár és a jövő tervei... "Mindig az a kérdés van bennem, hogy én miben vagyok különleges? Mitől tudok adni valamit az embereknek? Mert, hogy így ránézésre elég átlagosnak tartom magam."

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gorduloarcvonasok.blog.hu/api/trackback/id/tr9014309321

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Hétszemközti győri beszélgetések a komfortzónán innen és túl
süti beállítások módosítása