Hétszemközti győri beszélgetések a komfortzónán innen és túl

2018. július 22. 15:45 - GördülőArcvonások

Németh Ádám (2018.) Aforce1 TSE Hungary

Németh Ádámmal az AForce1 TSE Hungary alapítójával egy sűrű időszakának végén indultunk el felkutatni a szerep mögötti arcvonásait. 

adam_yt.jpg

"Nagyon fiatal voltam, amikor az Aforce1 TSE elindult. Egyáltalán nem voltam akkoriban annyira tudatos, mint ma. Szinte gyerek voltam, mikor ez az egész így elindult. Rengeteg hatás ér, rengeteg embert ismertem meg és ennek, illetve az önfejlesztésnek köszönhetően jutottam el szerintem ma oda, ahol most tartok. Ebben a szerencse abszolút nem vett részt."

PODCAST


Szerepcserével indultunk vissza a Szigetközből, hogy Ádám kicsit megízlelgethesse új NISSAN LEAF vezetési élményét.

Főcímzene: Popper Péter
Hang keverés: Abdai Bálint

Együttműködő partnerek: 

INICIÁL Autóház Kft.
ADVESPHOTO Webáruház

Részletes tartalom:

0:00 ajánló 0:25 főcím 1:00 Szeptemberi gigarendezvény a győri OSP-ben ( Fusion Sport Motivation) 2:38 "Nagyon fiatal voltam, amikor az Aforce1 TSE elindult." 10:07 Az első élmény, amikor a család is elfogadja az új Hip Hop-os irányt... 11:13 Az első nemzetközi sikerek és a 2005-ös Táncreakció elsőbség 13:22 Az Aforce1 2006-os születése 16:28 "Ez régen úgy működött, hogy az az egy VHS kazetta ment körbe az országban." 18:50 Szakadék a modern és a klasszikus tánc világában. A balett és a modern tánc kapcsolata. A Street Dance film 2010-ből. 23:04 Táncosból edző, a nagy átalakulás. "Nekem ma már sokkal fontosabbak a tanítványaim sikerei." 27:10 A víziódat megértetni az igazi feladat, nem csak, hogy le tudja másolni a mozdulatot. 30:38 Fusion Dance Contest idén másodjára és ami mögötte van 37:37 Fusion Sport Motivation 2018 szeptemberében Győrben. 39:52 A nap víziója, amikor szerepet cseréltünk, avagy edző a volán mögött. "Én a manuális autók szerelmese vagyok..." 42:20 a kevés szabadidő és ami belefér

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gorduloarcvonasok.blog.hu/api/trackback/id/tr1714128473

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Hétszemközti győri beszélgetések a komfortzónán innen és túl
süti beállítások módosítása