Hétszemközti győri beszélgetések a komfortzónán innen és túl

2018. július 22. 14:19 - GördülőArcvonások

Csankó Zoltán színművész (2018) Győr - Szombathely Volpone

Csankó Zoltánnal Győrből Szombathely felé, majd előadás után vissza úton is beszélgettünk egy jót. Ezt pedig két részben mutatjuk meg.

csanko_zoltan01.jpg

"Talán egy rossz döntésem volt. A Rudolf Peti szerette volna, hogy ha az első Üvegtigrisben én benne vagyok..."

PODCAST

 Nem hagyhattuk ki a Nemzetis távozását és a mostani szombathelyi helyzetet sem, amiben az Alföldi Róbert rendezte Volponeben játszik. S persze az idei év nagy jutalomjátékát sem, a győri Abigélt. Amiben Dunai Csenge-ben egy igazán remek színpadi partnerre talált. Pozsgai Zsolt Abigél átirata megérdemli a figyelmet.

Főcímzene: Popper Péter
Hang keverés: Abdai Bálint

Együttműködő partnerek: 

Leier Autó Kft. - Hyundai Márkakereskedés és szerviz
ADVESPHOTO Webáruház 

Részletes tartalom:

1:05 Indulunk Győrből - Ez az utazás neked már évek óta megvan... 10:32 "Én a Dallason keresztül tanultam meg olyan profi szinten szinkronizálni..." 13:30 Főiskola után az Arany János Színházban... 15:35 Innen még ilyen helyre senkinek nem sikerült elszerződni - a Radnótis évek (Jászai- díj, Radnóti NOKIA- díj 18:52 "Talán egy rossz döntésem volt. A Rudolf Peti szerette volna, hogy ha az első Üvegtigrisben én benne vagyok..." 21:08 "Gyönyörű öt évet töltöttem a Nemzetiben. (...) Senki el nem tudta képzelni, hogy ő el fog küldeni, csak én." 27:32 Nem félünk a farkastól, az első előadás Győrben - és ezzel elindult egy nagy utazás 28:42 "Volt egy rés és meg tudtam csinálni Veszprémben A király beszédét." 29:49 Lassan beérünk Szombathelyre. Milyen volt az új találkozás a Robival? "Teli voltam félelemmel. Szerintem a Robi is..." 33:44 Ezekben a napokban nem az utazás a legfárasztóbb?

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gorduloarcvonasok.blog.hu/api/trackback/id/tr9814128251

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Hétszemközti győri beszélgetések a komfortzónán innen és túl
süti beállítások módosítása